Menu1

Zakelijke Diensten voor MKB en ZZP

Het onderhouden van je financiële administratie is een ruim begrip. Wat houdt dit eigenlijk in?

 Meestal dient na elk kwartaal de btw aangifte gedaan te worden. Je levert hiervoor al je inkoop-, verkoop-, bank- en kasstukken aan. Na ontvangst van alle stukken gaan onze Basic-Finance specialisten hiermee aan de slag. Zij zoeken je administratie uit, sorteren en bergen deze op. Hierna zullen ze alle stukken digitaal verwerken. Wanneer dit is uitgevoerd, volgt een controle om daarna de btw aangifte te verzorgen.

Natuurlijk ontvang je van ons de uitkomst van deze btw aangifte. Dit vindt meestal in een kwartaalaangifte plaats in januari, april, juli en oktober. Indien je maandelijks een aangifte moet doen, dan gebeurt dit elke opvolgende maand.

Financieel overzicht tijdens je scheiding

Bij een scheiding komt behoorlijk veel kijken en dat zijn meestal niet de meest fijne zaken. Natuurlijk is het ook een emotionele tijd, maar ondertussen moet je veel zaken regelen en besluiten nemen. Waar ga je wonen: blijft één van jullie wonen in de koop- of huurwoning, of zetten jullie het huis te koop? Hebben jullie kinderen en kiezen jullie voor co-ouderschap? Is één van jullie dan alimentatieplichtig?

Het kan soms helpen om voor het scheidingsconvenant, ouderschapsplan of andere belangrijke onderwerpen samen te werken met Basic-Mediation. De Basic-adviseurs ondersteunen je en nemen je het gedoe uit handen bij die zaken die besproken moeten worden. Dit betekent dat jullie hierna weer snel verder kunnen naar een positieve toekomst.

Contact met Basic-Finance

Je kunt ons bellen op 0800-BELBASIC (0800 23522742) of mail ons via het contactformulier om een gratis adviesgesprek te boeken met een van onze ervaren Basic-Finance experts.

Vul gewoon de data en tijden in waarop we het beste contact met je kunnen opnemen.

Je kunt dan in alle rust je vragen stellen om tot de beste keuze te komen.

Ik wil graag een adviesgesprek

1 + 12 =